Mindenképpen igen a válasz. Amikor ugyanis belépünk egy irodaházba, vagy akár egy orvosi rendelőbe, a recepciós pult az első, amit megpillantunk. Ez az, amivel az ügyfelek, az oda betérő páciensek először találkoznak. Azt is mondhatjuk, hogy ez az a pont, ahol kialakul ki az első kép a cégről, ez jelenti az első benyomást. Mennyire más az érzet, ha ebben a pillanatban egy dizájn recepciós pult tárul az oda belépő elé! Azt mondják, hogy az első benyomás nagyon fontos. Főleg azok számára, aki hasonló helyeken jártak, és más kép fogadta őket. Egy dizájn recepciós pult az első pillanattól tükrözi az adott cég, iroda, rendelő, vagy pénzintézet teljes egészét. Egy dizájn recepciós pult képes visszaadni az adott cégre jellemző színeket, stílust. Egy jó dizájn recepciós pult a márkaépítés egyik eszköze, azon túl, hogy már első pillanatra bizalmat építhet az ügyféllel. Ezért azt javasoljuk, hogy az a legjobb választás, ha saját ízlésükre formálják, egyedi stílusban, ezzel is erősítve az ügyfelekben kialakuló első benyomást, egy orvosi rendelő esetén pedig a bizalmat. Keresse a spaceandmore.hu weboldal kínálatában!
Van értelme a design recepciós pultnak?
Leave a reply