Tippek a javasolt hirdetési stratégiára és platformra

mobil applikáció

mobil applikáció

Kezdetben a hirdetési büdzsé zömét azon csatornákra érdemes fókuszálni, ahol a (legtöbb) potenciális ügyfél van. Ez Magyarországon elsősorban a Google / YouTube és a Facebook / Instagram, illetve az Apple Search / App Store hirdetési felületeket jelenti. A következő, hogy érdemes aktívan tesztelni ezeket a csatornákat és javítani az eredményeket. A mobil applikáció eredményességéhez az eredményeket, a letöltéseket és a megtérülést minden esetben mérni kell. Az itt elért megtérülést és tapasztalatot a “másodlagos” platformokra is érdemes befektetni, ahol a hatékonyságot szintén tesztelni lehet. Végül, fontos, hogy a számokra és ne az érzésekre alapozd a döntésed. Ha egy csatornára kijelölt hirdetési büdzsé nem hozta el a várt eredményt, akkor három lehetőség van: alapjaiban gondold át a stratégiát, tesztelj egy újabb platformot, fektesd a büdzsét egy működő csatornába. Ha viszont szeretnéd profikra bízni, akkor a mobil applikáció készítés megrendelhető az aktivdigital.hu/mobilapp weboldalon!

Leave a Reply